head ():

 

 

 

Ce este un magazin online? 

Magazinul online nu este doar o metoda de promovare a produselor, ci este si modalitatea cea mai simpla de a vinde produsele comercializate de dumneavoastra. In zilele noastre din ce in ce mai multa lume face cumparaturi online, deoarece este mult mai comod sa stati in fata laptopului, tabletei sau telefonului si sa va comandati produsele de care aveti nevoie, decat sa mergeti pana la magazinul fizic.

Care sunt avantajele unui magazin online?

Va vom prezenta punctual principalele avantaje ale unui magazin online:

  • Puteti avea mai multi clienti –  un magazin online este diferit de un magazin traditional deoarece nu este limitat in privinta clientilor. Daca este promovat corespunzator, numarul celor care vor face cumparaturi din magazinul dumneavoastra va fi mult mai mare decat la un magazin traditional, unde clientii sunt limitati in functie de zona in care se afla

Puteti sa va informati clientii in mod constant

Magazinul poate fi vazut si ca o brosura sau ca si un catalog online. Este mult mai usor si rapid sa va actualizati informatiile despre produsele si serviciile oferite de afacerea dumneavoastra pe un site web decât pe un material printat.  Este mult mai usor sa va tineti clientii la curent, cand lansati un produs nou sau evenimentele pe care urmeaza sa le tineti, unele promotii speciale sau lansarea unor noi servicii.

Este accesibil oricând şi de oriunde

Un magazin online este la dispozitia clientilor si a potentialilor clienti 24/7/365 oferindu-le posibilitatea sa vizualizeze produsele (in cazul unui magazin online) si serviciile pe care le ofera afacerea dumneavoastra , chiar si in afara programului de lucru, cand nu puteti fi contactat telefonic. De asemenea, afacerea dumneavoastra poate deveni cunoscuta peplan national dar si international.

Aveti posibilitatea sa va targetati o piata anume

Indiferent ca vindeti produse sau oferiti servicii, site-ul dumneavoastrate  aveti putea sa va targetati o piata anume. Va puteti alege potentialii clienti care sa va vizualizeze reclamele in functie de varsta, etc. D

Departamentul de servicii clienti, va fi mai eficient

Indiferent de ceea ce oferi, un site sau un magazin online va da posibilitatea sa va pastrati clientii aproape si să va dezvoltati relatia cu ei. Le puteti trimite newsletter(sub forma de mail automat), puteti posta articole cu sfaturi utile intr-un blog, puteti raspunde cu promptitudine la intrebarile potentialilor clienti, le poţi oferi programe de fidelizare etc.

Un magazin online te ajuta la economisirea timpului

Dacă nu ati avea un site, dumneavoastra si angajatii firmei ar trebui continuu sa raspundeti la telefoane, emailuri, ar trebui sa mergeti la intalniri doar pentru a va informa clientul despre afacerea dumneavoastra, serviciile sau produsele pe care le oferiti. Cu ajtorul unui site web veti putea sa oferiti aceste informatii non stop, online, astfel economisind timp. Timp in care dumneavoastra si angajatii dumnavoastra vaputeti focusa pe calitatea serviciilor pe care le oferiti, astfel incat clientul sa se intoarca la dumnavoastra ori de cate ori va avea nevoie.

Timpul costa bani!

Share This
WhatsApp Luati legatura cu noi